vlucht onderweg naar Malta!!

25 augustus 2019 - Msida, Malta

De dag was aangekomen dat we zouden vliegen naar Malta. 's ochtends om 06:00 opgestaan vervolgend 06:30 vertrekken naar het vliegveld in Eindhoven en daar met zijn alle wachten tot we konden gaan vliegen.

We bleven op de borden kijken wanneer onze gate open zal gaan maar er was maar geen informatie voor onze vlucht. We keken nog een keer en toen kwam er te staan 'final call' wij met zijn drieën z.s.m. inchecken, door de Douane en naar de gate toe... helaas waren we te laat en konden we niet meer aan boord gaan..

We liepen naar de servicebalie om onze koffers op te halen die van boord gehaald zijn en we keken gelijk of er nog een andere mogelijkheid was om vandaag te vliegen. We hadden een aantal opties maar we kozen uiteindelijk voor de optie om nog die zelfde avond om 20:40 te vliegen vanuit Charleroi naar Malta.

We waren vertrokken naar Charleroi, hadden rustig ingechecket, zijn wat gaan eten en hebben dan bij onze gate gewacht. we hebben ongeveer 2,5 uur gevlogen, hebben een goede vlucht gehad en zijn veilig aangekomen.

Het is er hier heel anders als in Nederland. Je stapt het vliegtuig uit en een bus staat op je te wachten die brengt je dan naar het vliegveld waar je de koffers kan ophalen en naar buiten kan. Eenmaal aangekomen zijn we de bus ingestapt, hebben we de koffers gehaald, zijn we naar buiten gegaan en hebben we een taxi gebeld.

We hebben uiteindelijk ongeveer 15-20 minuten hoeven te wachten op de taxi, we hadden eerst een gebeld alleen die was niet richting ons aan het rijden dus hadden we die gecanceld en hebben we een ander taxi bedrijf gebeld deze was er vrij snel. Eenmaal aangekomen bij bestemming hebben we samen met Tim (onze contactpersoon) de koffers naar boven gebracht en hebben we met zijn alle een kleine borrel gehouden en elkaar een beetje leren kennen.

Het was een zeer stressvolle, lange dag maar ik ben blij dat we goed en wel zijn aangekomen!!

uitzicht vanuit het vliegtuig