uiteten Black Gold 10-09

6 oktober 2019 - Sliema, Malta

Deze avond zijn we met een grote groep Nederlandse jongeren wezen uiteten in een van de vele bar/restaurants in Malta. We waren in Black Gold waar we een stukje van het restaurant hadden afgehuurd. In het begin van de avond hebben we met zijn alle de telefoon op elkaar gestapeld en weggezet. Dit hebben we gedaan omdat:

1. er zo meer gesocialized word en we elkaar beter leren kennen.
2. wie als eerste zijn of haar telefoon durft te pakken betaald het volgende rondje drinken voor iedereen. (en geloof me je wil niet voor 25+ man hun drinken betalen :p)

Ik heb het heel gezellig gehad deze avond, veel met andere mensen gepraat en het leuk hebben. Hebben ook leuk voetbal gekeken en cocktails gedronken.We hebben ook een aantal traditionele hapjes geprobeerd. Toen het uiteten een beetje ten einde kwam hebben we met een groepje een taxi besteld en zijn we naar footloose gegaan.

footloose is een club waar alle Nederlandse jongeren heen gaan, het is onze stamclub. Er is namelijk een organisatie NJOM 'Nederlandse jongeren op Malta' en hier ben ik dan ook lid van. Tim is de organisator van die groep en werkt ook zelf in footloose als beveiliger, dit is ook waarom de Nederlandse jongeren vaak hierheen komen. Het is er ook altijd heel gezellig er word ook Nederlandse muziek tussendoor gedraaid dus je kan je er wel thuis voelen. Het was hierbij ook een hele geslaagde avond.

telefoon spel uiteten