eerste stagedag 02-09-2019

4 september 2019 - Swieqi, Malta

vandaag heb ik mijn eerste stagedag gehad. Mijn stage uren zijn van 08:30 tot 16:30. Ik kwam binnen, deed mijn schoenen uit en mijn binnenschoenen aan, liep mee naar de keuken waar ik mijn spullen kon afzetten en ging naar de groep toe. In de ochtend zijn alle kinderen van 0-3 jaar op dezelfde groep. Ik was nog even een beetje aan het rondkijken en contact maken met kinderen. Om 09:00 kreeg ik te horen dat ik met juffrouw S. mee mocht, zij is de babyjuffrouw. We hebben de baby's naar hun groep gebracht en zijn begonnen met de dag. Ik heb zelf nog nooit op een baby groep gestaan dus dit was allemaal even nieuw voor mij. Deze dag was het vooral nog veel kijken en helpen. Zo heb ik vandaag de baby's eten en drinken gegeven en met ze gespeeld. Deze dag is voor mij best langzaam gegaan omdat ik nog niet zo veel mocht en kon doen. Daar in tegen was het wel een leerzame dag! Ik heb hierna nog even een uur op de dreumes groep gestaan. De kinderen waren lekker aan het spelen, ik heb hier ook met een aantal kinderen overgegooid met een aantal speelgoedballen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade